بین المللی شدن برخی مشاغل در ایتالیا، به ویژه در صنعت سنگ، یک نیروی محرکه در اقتصاد جهانی امروز است. آدولفو ربوگینی، مدیر کل Veronafiere، اظهار داشت: بین المللی سازی یکی از ارکان برنامه توسعه این شرکت در برنامه ONE Veronafiere 2024-2026 است و Marmomac یک برند مرجع برای کل صنعت سنگ ایتالیا است. وی تاکید کرد که گسترش Marmomac به مناطق جدید یک حرکت استراتژیک است که با هم افزایی با سایر پلتفرم های تجاری که توسط Veronafiere در برزیل اداره می شود، تقویت شده است.
از سال 2025، Marmomac برزیل به سائوپائولو نقل مکان خواهد کرد، یک مرکز تجاری حائز اهمیت نه تنها برای صنعت سنگ در آمریکای مرکزی و جنوبی، بلکه به عنوان دروازه ای برای فرصت های تجاری جدید در آمریکای شمالی محسوب می شود. این تغییر استراتژیک نشان دهنده تمرکز فزاینده Marmomac بر گسترش نفوذ خود و تصرف بازارهای جدید فراتر از ایتالیا است.
بر اساس مطالعه ای که توسط Nomisma انجام شده است، تقاضا برای محصولات سنگ ایتالیایی در سراسر ایالات متحده افزایش قابل توجهی داشته است و 37 ایالت از 50 ایالت واردات خود را در دهه گذشته افزایش داده اند. انتظار میرود تا سال 2026، بیش از 62000 هتل در ایالات متحده از سنگ مرمر ایتالیایی استفاده کنند که این رقم در سال 2023، 59600 بوده است (بر اساس دادههای Lodging Econometrics). این افزایش تقاضای قابل توجهی برای سنگ های ساختمانی محسوب می شود و موقعیت ایتالیا را به عنوان پیشرو در این بخش تقویت خواهد کرد.
در نیمه اول سال 2024 ، 250 سازه جدید ثبت شده که بیش از 60 درصد از آنها در رده های بالا و متوسط قرار گرفته اند. علاوه بر این، در حال حاضر بیش از 6000 پروژه در حال انجام است که فرصت های بیشتری را برای رشد در صنعت سنگ ایتالیا فراهم می کند.
استراتژی بین المللی Marmomac شامل یک ماموریت کلیدی در شیکاگو است که هدف آن تقویت حضور صنعت سنگ ایتالیا در آمریکای شمالی است. ورونافیر با همکاری اتاق بازرگانی ایتالیایی-آمریکایی غرب میانه، جلسه ای را در ماه مه بین هیئتی از شرکت های ایتالیایی و برخی از مشهورترین شرکت های معماری و طراحی داخلی در آمریکای شمالی برگزار کرده است. این جلسات نقش Marmomac را نه تنها به عنوان یک پلتفرم تجاری، بلکه به عنوان یک انجمن برای متخصصان صنعت، تشویق به پذیرش و برجسته نمودن سنگ ساختمانی ایتالیایی مطرح است.
Marmomac علاوه بر تمرکز تجاری خود، به عنوان صحنه ای برای نمایشگاه ها، کارگاه ها، کنفرانس ها و بحث ها عمل کرده است. هدف این رویدادها کشف رویکردهای خلاقانه جدید و زبان های طراحی مرتبط با سنگ است، و مرزهای آنچه را که این ماده جاودانه می تواند در معماری و طراحی مدرن به دست آورد، جابجا کند.
از آنجایی که Marmomac به گسترش دامنه فعالیت خود در سراسر جهان ادامه می دهد، تمرکز دوگانه آن بر تقویت ارتباطات تجاری بین المللی و ترویج استفاده از سنگ ساختمانی تضمین کرده است که این شرکت به یک بازیگر اساسی در صنعت سنگ ساختمانی تبدیل شده است.
مبنع:Stonenews
سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: granite) گونهای سنگ آذرین درونی است. بافت آن دارای دانههای متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و ...
سنگ چینی یا کریستال کریستال یا همان سنگ چینی (توده سنگهای آهکی یا دولومیتی) هستند که در اثر عوامل درونی، نظیر ...
Glazed tile is a type of thin ceramic that is covered with glass glaze and is produced in various colors in a simple ...
Mosaic ceramics are a type of ceramic with small glazed or unglazed pieces that are made in various patterns and colors and with ...
02133742555
تهران- شهرری-خیابان شهید بروجردی- پلاک 41
info@Reystone.ir