• تهران، شهرستان ری، خیابان شهرزاد ( بروجردی )، روبروی پمپ بنزین کیا، پلاک 41

تماس با ما

02133742566

ایمیل

info@ReyStone.ir

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

مهندس قاسم مختاری، بازرس اتحادیه سنگبری‌های شهرری، با تأکید بر ضرورت تحول در راهبردهای بازاریابی صنعت سنگ ساختمانی، خواستار حضور جدی‌تر تولیدکنندگان این حوزه در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساختمان شد. به گفته او، نمایشگاه‌های ساختمان سکوی پرتابی برای معرفی توانمندی‌های داخلی، تبادل تجربه با فعالان بین‌المللی و توسعه بازارهای صادراتی محسوب می‌شوند.

مختاری معتقد است:

»در سال‌های اخیر، صنعت ساختمان شاهد موجی از تغییر و پیشرفت بوده است؛ اما هنوز ظرفیت‌های صنعت سنگ به اندازه واقعی در این فضا شناخته نشده‌اند. امروز، نمایشگاه‌ها دیگر محلی برای نمایش ساده محصولات نیستند؛ بلکه به آوردگاهی پویا برای رقابت برندها، ارائه نوآوری و جذب مشتریان بالقوه تبدیل شده‌اند. بدون حضور موثر سنگبری‌ها، این بخش مهم از زنجیره ساخت و ساز نمی‌تواند جایگاه شایسته خود را در بازارهای داخلی و بین‌المللی تثبیت کند«.

وی داشتن سالن اختصاصی برای سنگبری‌ها را نیاز حیاتی می‌داند و می‌افزاید: برپایی سالن اختصاصی، فرصت معرفی محصولاتِ برتر را با سبک و استاندارد دلخواه فراهم نموده و توجه بازدیدکنندگان، معماران و سرمایه‌گذاران را به شکل محسوس جذب می‌کند. این اقدام نه‌تنها باعث برجسته‌سازی برند سنگبری‌ها می‌شود، بلکه امکان استفاده حداکثری از فضای تبلیغاتی و معرفی خدمات نوآورانه را فراهم می‌سازد. اگر می‌خواهیم در بازار جدی و رقابتی امروز سهمی واقعی داشته باشیم، باید برای سالن اختصاصی و حق تبلیغات جایگاه ویژه‌ای قائل شویم.

مختاری حضور فعال و منسجم سنگبری‌ها را عامل مهمی در رشد جمعی این صنعت می‌داند و در این‌باره توضیح می‌دهد: وقتی همه بازیگران صنعت سنگ، دست در دست هم در نمایشگاه‌ها حاضر شده و همکاری کنند، شاهد شتاب گرفتن روند توسعه، ارتقای سطح کیفی محصولات و گسترش برند ایرانی در بازارهای جهانی خواهیم بود. این نمایشگاه‌ها فرصت کم‌نظیری برای تعامل، به‌روزرسانی اطلاعات و شناسایی نیازهای جدید بازار هستند و هرچه سهم سنگبری‌ها در این رویدادها پررنگ‌تر باشد، آینده روشن‌تری برای حوزه سنگ ساختمانی رقم خواهد خورد.

او در پایان تأکید دارد: «خروجی حضور حرفه‌ای در نمایشگاه‌های تخصصی و برخورداری از فرصت تبلیغات مستقیم، چیزی فراتر از فروش است؛ این مسیر، به تثبیت جایگاه سنگ ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های کشورمان منجر خواهد شد. امروز، زمان آن رسیده تا صنعت سنگ با نگاهی نوین و برنامه‌ریزی شده، در خط مقدم رشد صنعت ساختمان قرار گیرد.»

 

 

 

 

منبع: اتحادیه سنگبری های شهرری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


تفاوت سنگ گرانیت و مرمریت
  • ۱۶
  • آبان
  • تفاوت سنگ گرانیت و مرمریت

    سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: granite) گونه‌ای سنگ آذرین درونی است. بافت آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و ...

    تفاوت سنگ چینی و گرانیت
  • ۱۶
  • آبان
  • تفاوت سنگ چینی و گرانیت

      سنگ چینی یا کریستال کریستال یا همان سنگ چینی (توده سنگهای آهکی یا دولومیتی) هستند که در اثر عوامل درونی، نظیر ...

    Enamelled tiles
  • ۱۶
  • مهر
  • Enamelled tiles

    Glazed tile is a type of thin ceramic that is covered with glass glaze and is produced in various colors in a simple ...

    Mosaic ceramics
  • ۱۶
  • مهر
  • Mosaic ceramics

    Mosaic ceramics are a type of ceramic with small glazed or unglazed pieces that are made in various patterns and colors and with ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02133742555

    ادرس

    تهران- شهرری-خیابان شهید بروجردی- پلاک 41

    پست الکترونیک

    info@Reystone.ir

    برچسب ها


    Ceremonial Floor Covering Sanitary ware tile «زخمِ معدن‌کاوی» بر چهره ارتفاعات «علویجه» اصفهان آخرین تدابیر برای گشایش‌های صنعتی نی‌ریز چیست؟ آغاز ثبت نام دوره آموزش رایگان کارور ماشین‌آلات معدنی ابراز نگرانی بخش سنگ ساختمانی برزیل از تعرفه‌های آمریکا اتحادیه اختلاف تجاری اتحادیه اروپا و الجزایر، تأثیر آن بر بخش سنگ مرمر ارز حاصل از صادرات استاندار کرمان: شرکت‌کنندگان مزایده‌های معدن ملزم به ایجاد کارخانه فرآوری شوند استخراج ۷۶۰ هزار تُن مواد معدنی از معادن بروجرد استراتژی صادرات سنگ مرمر ایتالیا متحول می‌شود استقرار صنایع بزرگ در خراسان رضوی رو به افزایش است انواع کامیون‌های معدن در ایران را بشناسید ایالات متحده آمریکا: رهبر جهانی در تقاضای سنگ مرمر فرآوری شده بازگشت صنعت سنگ فارس به جاده تولید؛سفری از گنج احیا تا رنج موانع برزیل: دولت و صنعت به تعرفه ایالات متحده واکنش و سنتروچاس به مباحث استراتژیک می‌پیوندد ترکیه در بحبوحه تغییر استراتژیک، از شرکت در نمایشگاه استون مارت ۲۰۲۶ هند صرف نظر کرد. تسهیل واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران فارس؛ حذف مزایده در ۶شهرک صنعتی تقاضامحور تیشه توسعه فارس از دل کوه تا قله تدابیر جایگاه یونان در نقشه جهانی تولید مواد معدنی جلوه گری رشد و بالندگی صنعت سنگ در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی دراما یونان میزبان هشتمین کنگره جهانی سنگ 2025 رشد ۴۲ درصدی حقوق دولتی معادن کردستان در سال ۱۴۰۳ زاها حدید طرح جامعی برای شارجه طراحی می کند ساخت شهرک صنایع معدنی همدان در دستور کار است سرامیک سنگ مرمر سفید و مد لوکس؛ جورجیو آرمانی و کیث میزبانی شبی فراموش‌نشدنی در میان مرمر کارارا شهرک صنعتی نجران؛ قطب نوظهور سرمایه‌گذاری عربستان با پتانسیل غنی در مرمر و گرانیت صدور ۳۱۲ پروانه بهره‌برداری برای استخراج مواد معدنی در همدان صدور ۹۵۴ مجوز برای استخراج مواد معدنی در اصفهان فرصت محدود برای برندهای برتر سنگ ساختمانی لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات لزوم پرهیز از خام‌فروشی و حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان مجوزهای معدنی به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شد ممنوعیت ادامه فعالیت تشکل‌های صنفی در قالب شخصیت‌های حقوقی دارای سهام نمایشگاه استونگال ادای احترامی به گرانیت گالیسیایی است نمایشگاه بین‌المللی سنگ طبیعی Marmomac 2025 نمایشگاه سنگ آسه‌آن بانکوک: نمایشگاه برتر صنعت سنگ ساختمانی جنوب شرقی آسیا هند و ترکیه: تجارت سنگ مرمر در یک دوراهی بحرانی چینی بهداشتی کالیفرنیا:طرح قانونی برای مبارزه با سیلیکوزیس -سپر قانونی برای کارگران ساخت سنگ مصنوعی ۴۴ درصد معادن گناباد غیر فعال است