• تهران، شهرستان ری، خیابان شهرزاد ( بروجردی )، روبروی پمپ بنزین کیا، پلاک 41

تماس با ما

02133742566

ایمیل

info@ReyStone.ir

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات

مهندس قاسم مختاری، بازرس اتحادیه سنگبری‌های شهرری، با تأکید بر ضرورت تحول در راهبردهای بازاریابی صنعت سنگ ساختمانی، خواستار حضور جدی‌تر تولیدکنندگان این حوزه در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساختمان شد. به گفته او، نمایشگاه‌های ساختمان سکوی پرتابی برای معرفی توانمندی‌های داخلی، تبادل تجربه با فعالان بین‌المللی و توسعه بازارهای صادراتی محسوب می‌شوند.

مختاری معتقد است:

»در سال‌های اخیر، صنعت ساختمان شاهد موجی از تغییر و پیشرفت بوده است؛ اما هنوز ظرفیت‌های صنعت سنگ به اندازه واقعی در این فضا شناخته نشده‌اند. امروز، نمایشگاه‌ها دیگر محلی برای نمایش ساده محصولات نیستند؛ بلکه به آوردگاهی پویا برای رقابت برندها، ارائه نوآوری و جذب مشتریان بالقوه تبدیل شده‌اند. بدون حضور موثر سنگبری‌ها، این بخش مهم از زنجیره ساخت و ساز نمی‌تواند جایگاه شایسته خود را در بازارهای داخلی و بین‌المللی تثبیت کند«.

وی داشتن سالن اختصاصی برای سنگبری‌ها را نیاز حیاتی می‌داند و می‌افزاید: برپایی سالن اختصاصی، فرصت معرفی محصولاتِ برتر را با سبک و استاندارد دلخواه فراهم نموده و توجه بازدیدکنندگان، معماران و سرمایه‌گذاران را به شکل محسوس جذب می‌کند. این اقدام نه‌تنها باعث برجسته‌سازی برند سنگبری‌ها می‌شود، بلکه امکان استفاده حداکثری از فضای تبلیغاتی و معرفی خدمات نوآورانه را فراهم می‌سازد. اگر می‌خواهیم در بازار جدی و رقابتی امروز سهمی واقعی داشته باشیم، باید برای سالن اختصاصی و حق تبلیغات جایگاه ویژه‌ای قائل شویم.

مختاری حضور فعال و منسجم سنگبری‌ها را عامل مهمی در رشد جمعی این صنعت می‌داند و در این‌باره توضیح می‌دهد: وقتی همه بازیگران صنعت سنگ، دست در دست هم در نمایشگاه‌ها حاضر شده و همکاری کنند، شاهد شتاب گرفتن روند توسعه، ارتقای سطح کیفی محصولات و گسترش برند ایرانی در بازارهای جهانی خواهیم بود. این نمایشگاه‌ها فرصت کم‌نظیری برای تعامل، به‌روزرسانی اطلاعات و شناسایی نیازهای جدید بازار هستند و هرچه سهم سنگبری‌ها در این رویدادها پررنگ‌تر باشد، آینده روشن‌تری برای حوزه سنگ ساختمانی رقم خواهد خورد.

او در پایان تأکید دارد: «خروجی حضور حرفه‌ای در نمایشگاه‌های تخصصی و برخورداری از فرصت تبلیغات مستقیم، چیزی فراتر از فروش است؛ این مسیر، به تثبیت جایگاه سنگ ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های کشورمان منجر خواهد شد. امروز، زمان آن رسیده تا صنعت سنگ با نگاهی نوین و برنامه‌ریزی شده، در خط مقدم رشد صنعت ساختمان قرار گیرد.»

 

 

 

 

منبع: اتحادیه سنگبری های شهرری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


تفاوت سنگ گرانیت و مرمریت
  • ۱۶
  • آبان
  • تفاوت سنگ گرانیت و مرمریت

    سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: granite) گونه‌ای سنگ آذرین درونی است. بافت آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و ...

    تفاوت سنگ چینی و گرانیت
  • ۱۶
  • آبان
  • تفاوت سنگ چینی و گرانیت

      سنگ چینی یا کریستال کریستال یا همان سنگ چینی (توده سنگهای آهکی یا دولومیتی) هستند که در اثر عوامل درونی، نظیر ...

    Enamelled tiles
  • ۱۶
  • مهر
  • Enamelled tiles

    Glazed tile is a type of thin ceramic that is covered with glass glaze and is produced in various colors in a simple ...

    Mosaic ceramics
  • ۱۶
  • مهر
  • Mosaic ceramics

    Mosaic ceramics are a type of ceramic with small glazed or unglazed pieces that are made in various patterns and colors and with ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02133742555

    ادرس

    تهران- شهرری-خیابان شهید بروجردی- پلاک 41

    پست الکترونیک

    info@Reystone.ir

    برچسب ها


    Ceremonial Floor Covering Sanitary ware tile آغاز ثبت نام دوره آموزش رایگان کارور ماشین‌آلات معدنی اتحادیه اختلاف تجاری اتحادیه اروپا و الجزایر، تأثیر آن بر بخش سنگ مرمر ارز حاصل از صادرات استراتژی صادرات سنگ مرمر ایتالیا متحول می‌شود اعمال تعرفه های ایالات متحده بر بخش صادرات گرانیت و کوارتز هند انتخاب طبیعی: چرا سنگ داستان قوی‌تری نسبت به جایگزین‌های مصنوعی روایت می‌کند انواع کامیون‌های معدن در ایران را بشناسید بازار سنگ ایالات متحده تحت فشار: تعرفه‌ها، وابستگی به واردات و دلار ضعیف بازگشت صنعت سنگ فارس به جاده تولید؛سفری از گنج احیا تا رنج موانع تسهیل واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران فارس؛ حذف مزایده در ۶شهرک صنعتی تقاضامحور تشریح آخرین وضعیت معادن کشور/ نیازمند بازنگری در ساختار حکمرانی معدن هستیم تصمیمات جدید برای تسهیل اقامت اتباع و حمایت از نیروی کار در واحدهای معدنی و فراوری سنگی تعرفه ۵۰ درصدی جدید ایالات متحده بر واردات سنگ فرآوری شده از برزیل؛ ضربه ای جدی به بخش مرمر و گرانیت تعرفه‌های جدید ایالات متحده زیر ذره بین : بخش سنگ مرمر ایتالیا به دنبال کاهش تأثیر است تمدید فراخوان مشوق صادراتی سال ١٤٠٣ سرامیک سرمایه‌گذاری در بخش معدن قم جریان دارد سرپرست دفتر نظارت بر معادن وزارت صمت منصوب شد سنگ مرمر سفید و مد لوکس؛ جورجیو آرمانی و کیث میزبانی شبی فراموش‌نشدنی در میان مرمر کارارا سه فقره برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در ملایر متوقف شد صادرات سنگ مرمر ترکیه: انعطاف‌پذیری و تغییر به سمت محصولات فرآوری شده صادرکنندگان سنگ ترکیه روابط خود را با کنیا تقویت می‌کنند صدور ۹۵۴ مجوز برای استخراج مواد معدنی در اصفهان صنعت سنگ ساختمانی خراسان جنوبی ظرفیت بالقوه‌ای برای افزایش صادرات صنعت سنگ کوارتز هند در شوک تعرفه ۵۰ درصدی آمریکا صنعت گرانیت و مرمر پاکستان شاهد افزایش تقاضا از سوی چین است فراری از آمالفی در میان معادن سنگ مرمر کارارا رونمایی کرد لزوم حضور سنگبری‌ها در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان: اهمیت داشتن سالن اختصاصی و گرفتن حق تبلیغات لزوم پرهیز از خام‌فروشی و حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان مالیات بر ارزش افزوده مشمول مرور زمان نمی شود محاسبه حقوق دولتی معادن در سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ بر اساس استخراج واقعی معرفی مدل جدید Komatsu WA170M-11 ممنوعیت موقت واردات سنگ گرانیت توسط قزاقستان نقشه برداری کامل منطقه مهم مرمر یونان در مقدونیه شرقی و تراس نمایشگاه «مارمو ، مرمر و تراشیدن آینده» در دوحه افتتاح شد نمایشگاه ساخت و ساز ۲۰۲۵ در یونان: تغییر شکل آینده ساخت و ساز پیشرفت 75 درصدی طرح تولید کاغذ از سنگ الیگودرز چینی بهداشتی گامی نو و مهم در همکاری بین ایتالیا و الجزایر در بخش سنگ طبیعی گفتگو در ایتالیا نشان می‌دهد که چگونه سنگ‌های برزیلی افق‌های معماری معاصر را گسترش می‌دهند